Novi Sad
07.06.2011.
12:57 > 07:38
Javni prevoz u Novom Sadu u skorije vreme neće ličiti na javni prevoz u razvijenim zemljama.
  • мире

    08.06.2011 09:19
    Мене само занима зашто им је цена за изнајмљивање буса (плавог градског) до Београда око 70000 динара? Па приватници изнајмљују путничке бусеве за 20000 динара... Толико о халавости ГСП-а
  • Lyrics

    08.06.2011 07:54
    Bolje prvo da nabave buseve koji se ne raspadaju u toku voznje, da imaju na sta da stave te uredjaje.
  • Rina

    07.06.2011 23:21
    Kaskamo za razvijenim zemljama bar 20 godina, kada i neke od sada razvijenih zemalja to onda nisu bile, al' su imale uredjen prevoz.Oni koji odlucuju o gradskom prevozu ga sigurno ne koriste i zato nemaju razloga da ga unaprede.
  • M

    07.06.2011 22:20
    -
    Meni se je bar triput ('ej, i to je mnogo) dešavalo da, nakon što dam novac za kartu, vozač kaže: ''Evo, sad će kusur'', a onda zatvori vrata, nonšalantno krene i u toku vožnje ka sledećoj stanici počne da broji novac kako bi mi vratio pišljivi kusur... Mislim, nikad im ni ne dajem 'hiljadarku' ili novčanicu od 500 din, pa da moraju da mi vrate mnogo, a opet kao štede vreme i voze u isto vreme baveći se prebrojavanjem.
    Neverovatno. :-/
  • TraLala

    07.06.2011 21:34
    primitiviz....
    Novosadski vozač proda oko 120 karata na dan, što znači da mu blagajničko poslovanje odnese dobru četvrtinu radnog vremena. To je najprimitivnija organizacija vozačkog posla u Evropi, i šire, a podrazumeva i krajnje primitivnu organizaciju ulaženja-izlaženja putnika. Šta je ako ne primitivizam (u odnosu na Evropu) i to što se uporno odugovlači s uvođenjem automata u vozila. U Evropi je to prirodna pojava, a vozač tamo proda po neku kartu za keš jedino retkom turisti namerniku. Osavremenjivanje odnosa našeg prevoznika prema putniku će još dugo biti kočeno strahom od izmicanja putnika kontroli posedovanja karte, a u Novom Sadu je svaki putnik unapred sumnjiv dok se suprotno ne dokaže! Nije li to perverzno? Nije zapadnoevropski putnik baš takve kulture da se ne bi švercovao u vozilu, ali tamo niko nad njime ne primenjuje takva nasilja i drilovanja kakva trpe Novosađani. A sankcije tamo i te kako postoje i nisu nimalo naivne. Ima sto načina da prevoznik zaštiti svoje interese, ali ovdašnji GSP je odabrao najgori mogući, ponižavajući. Kada je GSP dozvao u svoju veliku salu putnike na neku javnu tribinu o problemima prevoza? Znam veoma dobro kada se to desilo. Nikad! (Šta, zar nas se GSP plaši? Izgleda da je tako.)
  • Ivana M

    07.06.2011 21:05
    Naplata karte
    Neka prvo oni nabave gomilu kovanica od 5 dinara, a kasnije neka se bakću elektronskom naplatom. Jutros ulazim u trojku, pružam 50 dinara i vozač nema da mi vrati kusur. Nisam bila jedina. Na naredne 4 stanice je ušlo bar ~20 ljudi i nikom nije vratio 5 dinara...
  • boba n

    07.06.2011 20:35
    naslućuje li se razlog ...
    šta bi trebalo da znači da se već duži period poništavaju tenderi? Naravno da nam je svima jasno da je u pitanju visina provizije koju treba da da ponudjač kod tendera, ali gospoda iz LSV i njihovi kadrovi su izgleda stalno nezadovoljni veličinom kolača da bi bili zadovoljni nakon njegove podele, ali avaj izgleda da je stalno neodgovarajući za postojeći apetit!!! Kad ode Bogaroški, njegovi dovedeni ljudi i Liga, videćemo šta se sve može uraditi za kratko vreme.
  • vozac-kondukter-kontrolor

    07.06.2011 16:22
    tri u jedan
    Da ima iskrenih namera za unapredjenjem i modernizaciom GSP-a to bi se resilo u vrlo kratkom roku.U normalnim drzavama pomenuti sistem naplate funkcionise vec godinama ,pa vozac moze vise obratiti paznju na bezbednu voznju ,a ne da kuca karte,vraca kusur i trazi sitno od putnika.
    Po internom pravilniku o radu vozaca-konduktera-kontrolora izmedju ostalog stoji da je zabranjeno u toku voznje da : pije,pusi,jede,razgovara sa putnicima,upotrebljava mobilni telefon, ali mu nije zabranjeno da u toku voznje vrsi naplatu voznih karata,vec mu se to ne preporucuje.Vi zakljucite sta vise odvlaci paznju pri voznji.
  • Čim

    07.06.2011 13:37
    Čim se LSV i DS dogovore ko treba da ovaj put pobedi na tenderu, eto nama elektronske naplate!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna